Tuesday 4 October 2011

agihan kumpulan

SUBHANALLAH!! sekejapnya masa berlalu...dan kini sudah memasuki bulan Oktober..Oktober wahai cik blogger weh...ini bermakna kita sudah lalui 4 minggu pengkuliahan. dan saya belum lagi balik ke kampung halam yang terchenta..(huk..huk..huk..poyos aje) 

Dalam 4 minggu waktu pengkuliahan macam-macam bende terjadi..yang menyedihkan, menyeronokkan, yang TERSENTAP, yang TERASA ini semua gara-gara agihan atau pembahagian kumpulan. Biasalah, nak buat assignment kan mesti ada kumpulan, terpulanglah kepada lecturer nak tetapkan berapa orang dalam satu group.

Alkisahnya, ADILKAH saya terhadap roommate yang mana saya tidak bersatu group dengannya??? jikalau anda, roomate anda mengambil atau diambil oleh orang lain untuk membuat assignment dengan rakan yang lain, BAGAIMANA?? tegarkah anda?? salah saya juga ke?? perlu ke saya bersatu group dengannya atas semata-mata kami ini ROOMMATE??

Bagi saya terpulanglah kan, nak group dengan sesiapa sahaja asalkan kerja jalan. NO SLEEPING PARTNER!!!

No comments:

Post a Comment