Friday 4 November 2011

tak berapa nak cuti

Waahhh..cuuuutttiii lagiii...sempena cuti mid-sem dan raya haji yang bakal kunjung tiba tak lame lagi..para mahasiswa/i  berpusu-pusu keluar meninggalkan kolej kediaman masing-masing. Tidak sabar untuk pulang ke kampung halaman..waaahhhh..shuke shuke..hehehehe..

Tapi, sayangnya kepada anggota badan beruniform kor SISPA yang terpaksa 'berkorban' cuti..huhuhu..tak ape lah, nak wat camne kan, dah tanggungjawab anda. Kor SISPA USIM akan sebenarnya akan mengadakan Majlis Pentauliahan kepada anggota mereka yang telah tamat latihan selama 4 semester. Syabas dan Tahniah kepada mereka. Majlis tersebut akan diadakan pada 9 November hingga 12 November 2011.

Aku pula, cuba untuk memanfaatkan cuti ini untuk membuat esaiment..huhuhuhuhu..berlambak-lambak..addooiiyaaiii..aku dah mula pening ngan sume ini. Seyesly, ini lah kali kedua aku merasakan bahawa program yang sedang aku ambil sekarang memang mencabar. Keluar pegi jumpe kaunselor tak habis-habis, wat report, dan macam-macam ag lar...huhuhu...

Papepon, InsyaAllah, segala kerja-kerja ini akan aku bereskan...yiiieeeehaaaaa>>>>

Alamak *_* tetibe lak teringat plak...lepas mid-sem bermula lah minggu mid-term...huk3x....memang tak akan habis laaaaa....

^_~  Gambate !!

No comments:

Post a Comment