Thursday 10 November 2011

no title~~

assalamualaikum pembuka bicara...

cuti seminggu makin hampir ke penghujungnya, dan tibalah waktu pembuka minggu ini..test, presentation, dan assignment sebagai permulaan minggu pengkuliahan. 

sangat menarik bukan. itulah tugas kita sebagai seorang pelajar. tapi bagaimana pula tugas kita sebagai hamba-Nya?

tunaikanlah yang wajib walau sesibuk mana pun keadaan. >_<

minggu lepas adalah yang sangat rumit untuk saya. entah mengapa. 

saya tidak tahu apa yang mahu saya coretkan lagi disini. hanya ungkapan MAAF saja yang mampu untuk keluar dari bibir ini. sungguh saya masih berasa bersalah atas apa yang terjadi. saya berharap sangat, dengan kejadian yang terjadi pada minggu lepas tidak akan memutuskan persaudaraan dan persahabatan kami. hubungan antara senior dan junior. =.= saya berharap agar senior tidak memandang serong terhadap saya. =.=

apabila seseorang telah meletakkan kepercayaan pada insan yang diharapkan dan sekaligus kepercayaan itu ranap dengan sekelip mata, nescaya pasti sukar untuk membina kembali kepercayaan itu. =.=

No comments:

Post a Comment