Saturday 21 January 2012

siap siaga

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada sume para pembaca...aiiseehh memang dh lame sgt x update blog nih...almaklumlah...musim peperiksaan la katekan...selesai exam, terlerai segala beban..selama satu semester telah berhempas pulas belajo <ye la sangat..padhal, esok nk exam, malam ni baru pulun habis-habisan,berjuang sehingga otak dh tepu..hohohoho>.

*aku sudah lakukan sebaik mungkin, hanya berserah padaNya~~*

selesai aje peperiksaan yg telah berakhir 18hb yg lalu, aku duduk termenung...huhuhu..ye lah...orang lain dh boleh kemas-kemas barang untuk pulang ke kampung halaman..aku, kemas barang untuk bersiap ke KEM PGA....aarrgghh..misi yg x pernah selesai selagi aku masih terikat dengan SUKSIS..dan kini......aku perlu mempersiapkan diri aku...

mengikut kata-kata senior, modul yang disediakan amat mencabar dan memerlukan ketabahan fizikal dan mental. ye lahhh..mane xnye, masuk hutan, buat aktiviti yang tough2...

yup itu aje...huhuhu..dh xde idea...

wsalam...

No comments:

Post a Comment