Monday 27 February 2012

gambar

SEDIH, HIBA dan KECIWA apabila aku menge'check' pendrive aku untuk melihat kembali foto-foto lama bersama arwah ayahnda yang terchenta dan keluarga yang tersayang hilang begitu sahaja...

sekali gus meranapkan emosi aku di petang itu....

sungguh!!! aku SEDIH!! aku rindukan memori-memori tersebut....apatah lagi foto-foto berkenaan itulah yang aku tatap setiap kali aku RINDU pada arwah babaku....dan itulah kenangan bersama beliau yang 'terbaru'..tanggal 2006 di Kemboja dan Vietnam..

gambar yang penuh kegirangan, bercuti bersama keluarga....

memang benar, hanya sekeping gambar mampu mengembalikan kenangan dan kisah silam kita...terselit 1001 kenangan walaupun hanya di atas sekeping gambar....

memori itu tetap ada..akan ku tetap sematkan di hati ini....abadan abada ~ selama-lamanya

Ya Rabb RINDUKU padanya tidak terkira....
sungguh hati ini sayu...
Ya Allah..tempatkanlah arwah babaku dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh....

AL-FATIHAH

satu-satunya gambar kenangan yang masih ada dalam koleksi ku
baba dan mami, sayang kalian berdua :)

No comments:

Post a Comment