Thursday 15 December 2011

FESTKOM 2011

FESTKOM datang lagi.....korang tau tak pe tu FESTKOM??? haaa..mari mari mari rapat rapat gop sket nok wat rapat umum nih..(alamak...loghat ganu dok starang..)...baiklah....mende tu name ye Festival Kokorikulum...berlangsungnya 14hb 12 2011...gabungan antara semua mahasiswa/i yang mengambil kokorikulum seperti badan beruniform, silat, kompang dan lain macam lagi.

aku mewakili badan beruniform aku...SUKSIS untuk bermain futsal...alhamdulillah...kami menang...credit to player futsal>>kak ibah, kak aya, n aisyatul sebab mereka2 ini yang menyumabngkan gol kemenangan n x lupe juge kepada yang lain bertungkus lumus>>kak zati, bella, n syu serta pom-pom girls SUKSIS hahahahaha...Tapi bukan itu yang aku nok ceritakan sebenornye...disebalik kemenangan itu...

*situasi 4

'weh, aku minta maap sangat2 x dapat nk join netball tuk kite punye kos...sorry weh....(dengan harapan agar beliau tidak bengang dengan aku)....
'haaa..tengok..kan aku dah kate...ko kene join suksis...sekarang ni ko kluar tggl 6 player je la....'
'ntah la wei.....aku pon tak tau.......'

selepas pertandingan habis.....aku dapat melihat keceriaan di wajah masing...pengurus pasukan tu pasti berbangga...biarpun NAIB JOHAN...aku juga turut merasa bangga...hehehehe....

p/s: jika anda tidak mampu untuk membelah bahagikan hati anda...jangan sesekali buat kerana ternyata akan menghampakan seseorang itu....

*situasi 5

aku dengan senior berborak-borak....sedang itu kate kak senior....

'isshh..kite silap la td.....pesal kite pnye trademark cam gitu ye....tak macam dorang...(sewaktu tu kami melihat match volleyball kompang vs suksis....)
 aku kehairanan.....
'macam mane trademark dorang kak??'
'cube ko dengar'....
tak lame pastu..mereka dapat mate...dan aku dengar dorang pnye trademark....
Alhamdulillah...Allahhuakhbar!!
aku dan kak senior...same2 terdiam.... (*_*)

No comments:

Post a Comment