Saturday 10 December 2011

sharp shooter

*situasi 3

di Lapang sasar Mantin....

aku mula kegelisahan...maklumlah ujian menembak kali yang ketiga...Revolver .38 lak tuh...ini adalah kali kedua aku memegang revolver...biarpun sudah mengalaminya tapi aku tetap tak berdaya untuk 'memecahkan' rekod yang sebelumnya...

maka berlakulah monolog ini....

'kedudukan sebelah tangan 6 butir peluru'...

"memang terbaik la boohhhhhhh....sutir habuk dop masuk dalang bulatan itam...nguji nguh la...orang lain 6 das masuk gop 5 butir..aku pnye 2 daripada 6 je masuk....hancuussss boohh...guane gamok gini ni....."

'kedudukan dua belah tangan 6 butir peluru'....

"eerrmmhhh..base sungguh la...3 je masuk...berat nanang weh....co_0L ag.......memang nguji..tengok kiri dan kanan sume penoh molek nih..guane hal aku nih....abih r result SUKSIS semester ni......"

'kedudukan melutut 6 butir peluru'....

"woohhh...melutut pulop dossshhh....kalu sebeloh tangan dop kene...2 beloh tangan apetah agi...kali ni melutut pulop...memang dahsyat r......kali ni baru sebutir je masuk lam itam tuh...hohohohoho...rugi boohhhhhh..."

itu lah aku.....memang hari ini daripada seawal jam 7 pagi hingga 3 petang....kami berperang di padang sasar...tapi sayangnya peperangan itu tidak membawa apa-apa pengertian pada aku....
hati kecewa~~~~~ 

"good try...only 3 semester left anymore 4 u do..the best in da next semester....."

kata-kata itu jelah yang mampu aku reward kan pada diri aku sendiri... :(

No comments:

Post a Comment